Dineyhhhh!
About Links Entries


Lovely cousin
Monday 19 November 2012 | 1:04:00 am | 0 comments


My cousin ! her name is Siti Nur Aqilah :) she so cute . i love her ! shes too kind . too polite . too cute ! ni time kenduri kak chik :) tema warna kitrg green colour ! saya pendek je  saya kecik je . saya rendah je :) . hihi . saya sayang sangat2 cousin saya :) . diaaaaa baik sangat . teman since kecik lagi . masa kecik2 dulu . selalu main dengan dia . main mak2 lah . main doktor2 lah .main jual2 la . anything yang budak perempuan masa kecil main . haha . seronok ! ^^ . pergi je rumah dia . mesti dia ajak main . aku mase kecik2 buas . selalu buli dia . selalu tumbuk dia . sampai sekarang okay . SEKARANG xp . teruk benor anak dara -.- . hahah teringat masa zaman budak2 dulu . huh rindu :( . rindu sangat . hmm . nak buat macam mana . nak patah balik ke masa lampau tak boleh . hanya boleh imbas kenangan lalu . tak apa lah  sampai sini je lah . bye2 . nighty night . assaamu'alaikum guys ! ^^


Older Post | Newer Post
Lovely cousin
KNOW ME

 photo 149abb05-1feb-4eff-8ba1-a2f47d5155c3.jpg

Dinie. 15. A girl who dances with ghosts. love him, and my friends :)

Balqis

 photo fba22dad-4004-47ce-8316-5c16eb04b79f.jpg
Balqis :) comel dok? tak kawan dengan dia tak? nak tak? kalau nak kawan lah dengan dia. tapi jangan lah tinggalkan dia bila dia sedih ke apa eh? janji? okay :D dia baik tau. so jangan lah sia-sia kan dia macam aku sia-sia kan dia. Last word. i miss you ex-bff

CREDITS

Template :Ainna Fatimi
Basecode :Atin Tory
Pictures : We Heart It