Dineyhhhh!
About Links Entries


Saya sayang dia :'(
Wednesday 12 December 2012 | 11:12:00 pm | 0 comments

Hi there , Assalamu’alaikum . saya saya saya sedih dengan sikap saya . apa aaap aaaapa yang dah saya lakukan ? okay sudah dengan ayat baku T_T . seriously , kenapa jadi macam ni ? apa yang aku dah buat ? apa !? apa !? ku sendiri tak tahu L . sedih sedih . Ya Allah kalau betul aku dah buat salah ? kenapa dia tak bagitahu supaya aku boleh berubah L yes . aku nak Nurul Balqis Abdullah Binti Syahamir balik . *betul ke eja ni ?* tak kesah lah . tapi IN THE NAME OF ALLAH . apa aku dah buat ? L aku tak tahu apa apa . aku cuba cari kesalahan aku . apa yang aku buat .  apa yang aku dah salah . tang mana tak betul . yang mana silap aku . tapi tapi tapi !? aku tak tahu . tak dapat . Ya Allah tolong bagitahu dia , I need her so much . She’s the best among the best . And I lovelovelovelovelovelove her so fucking damn hell much L .  betul ke aku speaking ni ? nevermind * kesap hingus * eee L aku nak balqis balik . nak basiqis yang umi aku panggil balik . nak gemuk aku balik . nak sahabat baik aku yang gila-gila balik . Serious , masa bukak ask.fm tadi . aku terkezut . oops terkejut L . kat home . answer yang dia jawab tu , atas sekali . Mungkin Allah nak tunjuk kana pa yang aku dah buat . tapi apa !? apa diaaaaa !!? mungkin Allah nak tunjuk aku bukan dah ‘sahabat baik’ dia . hm maybe J




Kan sedih kan ? sedih kan ? ye tak sedih bagi korang . tapi HATI , JANTUNG , PARU-PARU , OTAK , URAT , PINGGANG DAN SEMUA ORGAN-ORGAN SEWAKTU DENGANNYA . hancur lebur bagaikan di pijak lembu L . tak lah  . bagaikan , di blend oleh blender L .  saya saya saya . ehh babi lah aku ni a pa yang aku dah buat kat babi kesayangan aku tuh L . tapi aku berjanji dengan janji-janji aku yang aku telah janji kan . Untuk dapatkan Nurul Balqis Abdullah binti Syahamir aku balik . untuk jadi pertama di hati dia as Sahabat baik dia . untuk tawan jiwa , raga , dan bakul dia kembali L . untuk ceriakan hidup dia . untuk sakitkan hati dia bila berdebat mulut . UNTUK SEGALA-GALANYA just for her L . yes , aku berjanji dan bersumpah dengan nama ALLAH J . Ya Allah , please help me L . saya nak dia balik . KAU SAHABAT BAIK AKU . AKU SAYANG KAU . CUBA UNTUK JADI YANG TERBAIK WALAUPUN BLUR DAN SAKAI . AKU SAYANG KAU SANGAT2 . BALIKLAH L . MAAFKAN AKU KALAU AKU DAH BUAT SALAH KAT KAU . AKU NAK KAU BALIK . AKU NAK SENYUMAN BODOH KAU TU BALIK . AKU NAK GEMUK AKU BALIK . AKU NAK SAHABAT YANG SUKA MAKAN TENGAH-TENGAH PAGI AKU BALIK . AKU NAK PEREPMUAN GILA YANG SUKA CHOCOLATE BALIK . AKU NAK NURUL BALQIS ABDULLAH BINTI SYAHAMIR BALIK !!!! aku saying kau balqisss . kau baca tak ni ? :’( kau baca tak . aku rindu kau weh :’( . tolong sesiapa yang  baca . tolong sampaikan buat dia yang bergelar sahabatku :’) .


Older Post | Newer Post
Saya sayang dia :'(
KNOW ME

 photo 149abb05-1feb-4eff-8ba1-a2f47d5155c3.jpg

Dinie. 15. A girl who dances with ghosts. love him, and my friends :)

Balqis

 photo fba22dad-4004-47ce-8316-5c16eb04b79f.jpg
Balqis :) comel dok? tak kawan dengan dia tak? nak tak? kalau nak kawan lah dengan dia. tapi jangan lah tinggalkan dia bila dia sedih ke apa eh? janji? okay :D dia baik tau. so jangan lah sia-sia kan dia macam aku sia-sia kan dia. Last word. i miss you ex-bff

CREDITS

Template :Ainna Fatimi
Basecode :Atin Tory
Pictures : We Heart It