Dineyhhhh!
About Links Entries


Saturday 26 January 2013 | 10:57:00 pm | 0 comments

Cuba menjadi yang terbaik di antara yang terbaik. tetapi 

menjadi seoarang yang gagal. menjadi seorang yang di 

tinggalkan. menjadi kosong. keseorangan. terus bangkit dan 

cuba lagi. jatuh dan bangkit lagi! halangan di hadapan. maju ke 

hadapan. jantung berdegup kencang. hati sakit. mata pedih 

menahan air mata. akhirnya jatuh juga di pipi. fikirkan apa 

yang akan terjadi pada minit, jam, hari yang akan datang. 

terkenang kenangan. tekadang membuat kita senyum. tekadang 

mengguris hati. terus ke mata. akhirnya jatuh juga butiran 

jernih. tinggalkan masa lalu. kini realiti. apa yang akan 

terjadi? adakah aku akan putus asa? atau bangkit dan terus 

kejar apa yang aku ingin kan? walaupun aku sudah tahu itu 

tidak akan jadi. ya tidak akan jadi :). tapi salah kah aku 

berusaha? tentu aku orang yang bodoh di antara yang 

terbodoh.. kejar benda yang tidak akan datang kepada kita. ya. 

aku bodoh. bodoh untuk dapat kan sahabat yang lama. bodoh 

untuk mendapatkan orang yang aku sayang. bodoh untuk 

mendapatkan masa lalu. tetapi bukan semua benda yang kita 

nak akan dapat. macam mencari mutiara dalam timbunan 

jarum, argh! tak mustahil akan dapat kalau kita berusaha. tapi 

kita yang mendapat sakitnya :). tapi hasilnya? dapat mutiara 

yang bersinar lagi berharga :) hanya Allah sahaja yang tahu. 

apa yang akan terjadi. yang pasti aku sebagai manusia. hanya 

boleh berusaha. sama ada, dapat atau tidak. wallahualam. Ya 

Allah, betapa rindunya aku pada sahabat lama aku Nurul 

Balqis. tapi hati aku sakit sangat Ya Allah. sakit. aku terkejut. 

terkejut. aku nak dia balik. aku nak berusaha. tapi? aku belum 

boleh.........


Older Post | Newer Post
KNOW ME

 photo 149abb05-1feb-4eff-8ba1-a2f47d5155c3.jpg

Dinie. 15. A girl who dances with ghosts. love him, and my friends :)

Balqis

 photo fba22dad-4004-47ce-8316-5c16eb04b79f.jpg
Balqis :) comel dok? tak kawan dengan dia tak? nak tak? kalau nak kawan lah dengan dia. tapi jangan lah tinggalkan dia bila dia sedih ke apa eh? janji? okay :D dia baik tau. so jangan lah sia-sia kan dia macam aku sia-sia kan dia. Last word. i miss you ex-bff

CREDITS

Template :Ainna Fatimi
Basecode :Atin Tory
Pictures : We Heart It