Dineyhhhh!
About Links Entries


Nothing actually :)
Saturday 26 January 2013 | 11:13:00 pm | 0 comments

Aku lemah nak hadapi semua ni. seorang sahabat umpama 1000

 sahabat pada aku. hilang seorang sahabat umpama hilang 1000 

sahabat pada aku. Ya Allah aku rindu balqis. tapi aku tak boleh 

tengok muka dia. rasa nak peluk, tampar, tumbuk dia je. rindu

rindu tahu tak babi sial!? hmm, but apa yang aku boleh buat? 

kenapa semua ni jadi kat aku ha!? hm tak apa dinie. kau dah 

tahu kan ni semua akan jadi bila kau buat mende ni. tak apa. 

biar lah. lantak lah. suka hati dioranglah nak kata aku ni apa. 

yang penting. niat aku lain. yang penting Allah tahu apa niat 

aku. :) chill dinie chill :D. yes, baby! you can smile! just smile. 

let go. everything gonna be alright! you should never give up 

dinie! because this is my ninja way! hahah ayat naruto pulak. 

thanks naruto sebab dah ajar aku banyak mende. you're my 

idol. kan best ada kawan macam kau. tak pernah give! dan 

paling best, aku adalah kau :)


Older Post | Newer Post
Nothing actually :)
KNOW ME

 photo 149abb05-1feb-4eff-8ba1-a2f47d5155c3.jpg

Dinie. 15. A girl who dances with ghosts. love him, and my friends :)

Balqis

 photo fba22dad-4004-47ce-8316-5c16eb04b79f.jpg
Balqis :) comel dok? tak kawan dengan dia tak? nak tak? kalau nak kawan lah dengan dia. tapi jangan lah tinggalkan dia bila dia sedih ke apa eh? janji? okay :D dia baik tau. so jangan lah sia-sia kan dia macam aku sia-sia kan dia. Last word. i miss you ex-bff

CREDITS

Template :Ainna Fatimi
Basecode :Atin Tory
Pictures : We Heart It