Dineyhhhh!
About Links Entries


Hagemaru :)
Thursday 7 March 2013 | 5:19:00 pm | 0 comments
Assalamu'alaikum........Hi there! :)


Aku bersyukur Ya Allah. Tak mengapa. kalau ini nokhtah 

persahabatan kami. aku redha. Aku gembira boleh tengok dia 

senyum, gelak, memekak, buat lawak, gaduh dalam class :) even 

semua tu bukan untuk aku. aku gembira. aku berharap sangat 

ada orang temankan dia bila dia gembira, dan tak tinggalkan 

dia bila dalam keadaan susah dan sedih. aku harap sengat 

kawan rapat dia, sentiasa bersama dengan dia. aku berharap 

sangat akulah orang yang dapat teman kau ketika kau gembira, 

sedih, sakit, susah dan semua. berharap sangat :'). tapi aku tak 

layakkan Qis? Aku tak nak tengok dia sedih, susah. dan aku 

taknak dia harungi semua tu seorang diri. tolonglah aku nak 

berharap sangat kawan dia boleh take care dekat dia lebih dari 

apa yang aku buat. dan tak ulang kesilapan aku. 

Tolonglah...........Balqis, aku Doakan kau berjaya dalam 

pelajaran, jadi anak yang solehah, jadi seorang sahabat yang 

baik, jadi belieber yang paling hebat di antara yang terhebat! 

:'D dan aku Doakan kau kuat, tabah, sabar hadapi dugaan 

hidup ni :). aku tahu sahabat aku yang manis ni kuat 

orangnya!^^ bukan lembik kankan? aku harap sangat akulah 

orang yang kau akan cerita apa masalah kau. tapi, kalau kau 

nak cerita dekat aku. aku sedia dengar. aku selalu ada di sisi 

kau. aku selalu tunggu kau. aku selalu perhatikan kau. aku 

rindu kau sahabat. aku rindu...... kau rindu aku tak? :'D rindu 

tak......? hmm, tak kan? siapalah nak rindu sahabat macam aku 

ni kan? Aku tak salahkan kau apa pun. mesti ada sebab, kenapa 

jadi macam ni kan? dan sebab tu Akukan? :D Aku ni susahkan 

kau ke kalau aku nak tolong? hm tak apalaah dinieeeeee :D. 

aku cuma nak yang terbaik untuk kau. taknak tengok kau 

sedih. taknak tengok kau bersendirian. Kaulah sahabat yang 

kuat! Nurul Balqis....




Tahu dah annoying buat post ni kan? kalau dia baca pun. mesti 

dia geli and tak kesah -.-

Okay then, bye! assalamua'alaikum :)


Older Post | Newer Post
Hagemaru :)
KNOW ME

 photo 149abb05-1feb-4eff-8ba1-a2f47d5155c3.jpg

Dinie. 15. A girl who dances with ghosts. love him, and my friends :)

Balqis

 photo fba22dad-4004-47ce-8316-5c16eb04b79f.jpg
Balqis :) comel dok? tak kawan dengan dia tak? nak tak? kalau nak kawan lah dengan dia. tapi jangan lah tinggalkan dia bila dia sedih ke apa eh? janji? okay :D dia baik tau. so jangan lah sia-sia kan dia macam aku sia-sia kan dia. Last word. i miss you ex-bff

CREDITS

Template :Ainna Fatimi
Basecode :Atin Tory
Pictures : We Heart It