Dineyhhhh!
About Links Entries


Hi x)
Wednesday 13 March 2013 | 9:02:00 pm | 0 comments
Assalamu'alaikum! Hi people.

Hari tu dengar balqis cakap dia nak pindah taiping.... berderu darah aku bila dengar dia cakap. rasa nak terkam kat dia cakap ' serious ke ni babi ' rasa nak peluk dia. rasa nak nangis. rasa nak menjerit. tapi terpaksa kawal. bayangkan dah kawan almost 3 years. ya best friend. but sekarang no more Bff. then dengar cerita dia nak pindah. Ya Allah................balqis.........aku rindu kau........ walaupun kau tak rindu aku......walaupun kau tak percaya aku............aku rindu kawan baik akulah! :D ................rindu mama, papa, eca, mak, auntie. semua rindu....................... terutama kau balqis! Hohoho...... dah lah bye. merepek je aku n. bye.

Assalamu'alaikum peeps.


Older Post | Newer Post
Hi x)
KNOW ME

 photo 149abb05-1feb-4eff-8ba1-a2f47d5155c3.jpg

Dinie. 15. A girl who dances with ghosts. love him, and my friends :)

Balqis

 photo fba22dad-4004-47ce-8316-5c16eb04b79f.jpg
Balqis :) comel dok? tak kawan dengan dia tak? nak tak? kalau nak kawan lah dengan dia. tapi jangan lah tinggalkan dia bila dia sedih ke apa eh? janji? okay :D dia baik tau. so jangan lah sia-sia kan dia macam aku sia-sia kan dia. Last word. i miss you ex-bff

CREDITS

Template :Ainna Fatimi
Basecode :Atin Tory
Pictures : We Heart It