Dineyhhhh!
About Links Entries


Tuesday 2 April 2013 | 6:21:00 pm | 0 comments
Assalamu'alaikum, Balqis.

Hey, aku akan tunggu kau sampai bila-bila untuk kau terima aku as your bestfriend tahu? sampai bila-bila tahu? tapi. kalau aku jadi bestfriend kau balik. aku takut aku sakitkan kau lagi. tapi hm. semuanya bukan tu yang aku ingin kan. aku dah tahu mende tu akan jadi. orang kata aku teruk sebab buat macam tu. tapi niat aku nak buat kau lupakan dia.... dan aku tahu akibatnya aku pun kena sekali. but, apa yang aku boleh buat. tak guna kalau aku bagitahu pun. dan kalau boleh aku taknak dia tahu. tapi. aku sedih macam ni. aku rindu kau weh. sumpah rindu kau tahu? datang lah dekat aku kalau kau perlukan aku. i'll always be there for you. akan dengar semua luahan kau, semua leteran kau. semua makian kau. semua lah weh. sebab kau orang yang penting dalam hidup aku. semua orang dalam rumah ni rindu kau tahu? rindu kau tahu..... tapi kau tak kesah kan kan? tak kesah dah x) hm. kan kan? hm. tak kesah lah kau nak cari aku bila kau perlukan aku. as long as aku ni berguna untuk kau pun aku gembira. aku rindu kau balqis...... semoga kau sihat selalu. and tabah hadapi ujian hidup. aku sayang kau nurul balqis.


Older Post
KNOW ME

 photo 149abb05-1feb-4eff-8ba1-a2f47d5155c3.jpg

Dinie. 15. A girl who dances with ghosts. love him, and my friends :)

Balqis

 photo fba22dad-4004-47ce-8316-5c16eb04b79f.jpg
Balqis :) comel dok? tak kawan dengan dia tak? nak tak? kalau nak kawan lah dengan dia. tapi jangan lah tinggalkan dia bila dia sedih ke apa eh? janji? okay :D dia baik tau. so jangan lah sia-sia kan dia macam aku sia-sia kan dia. Last word. i miss you ex-bff

CREDITS

Template :Ainna Fatimi
Basecode :Atin Tory
Pictures : We Heart It